רשת בטיחות לאתר בנייה – הגנה מפני נפילות חפצים

רשת בטיחות לאתר בנייה| הגנה מפני נפילות חפצים מגובה |

חברת SafetyNet (סייפטינט) מתמחה בפתרונות בטיחות חדשניים לפרויקטים בתחום הבניין, מייבאת ומתקינה רשתות פוליאתילן (HDPE) ו/או רשתות פוליפרופילן(HDPP) בדחיסות גבוהה, לשימושים שונים – מניעת נפילות של חפצים ובני אדם או התפוררות מבנים. חברת סייפטינט בעלת רישיון בלעדי בשיווק ובהתקנת רשתות בטיחות מתוצרת חברת Equipesca הברזילאית וLEON DE ORO הספרדית, המייצרות רשתות בטיחות מקצועיות בעלות תקן אירופאי EN-1263-1 וידועות באיכותן ואמינותן הגבוהה כבר יותר מ-50 שנה. 
כלל הפרוייקטים מלווים עם אחריות של כ-5 שנים. 

רשתות בטיחות לאתרי בנייה: פיתרון יעיל ומקצועי למניעת נפילות חפצים מגובה
עבודות באתר בנייה עלולות להיות מסוכנות הן לעובדים והן לעוברי אורח באזור אתר הבנייה, וכל שגיאה עלולה להסתיים באסון. לכן, בכל פרויקט מסוג זה יש לנקוט בכל אמצעי הזהירות הדרושים ולעמוד בתקנים מחמירים. מלבד אמצעי בטיחות למניעת נפילות עובדים מגובה, אנו מספקים לאתרי הבנייה אמצעי בטיחות נוסף וחשוב, הנועד למניעת נפילות חפצים מגובה, המונע פגיעות בנפש וברכוש ועמיד לטווח ארוך – רשתות בטיחות מפוליאתילן בצפיפות גבוהה שניתן להתקין במגוון דרכים, לפי אילוצי אתר הבנייה ואופי העבודה:
• רשת בטיחות אנכית – רשת בטיחות המותקנת אנכית בצמוד למבנה למניעת נפילות חפצים או מכשירים שונים באתר הבנייה, ורשת בטיחות אנכית נוספת המתוקנת במרחק של בין 2 ל-6 מטרים מהמבנה, במטרה למנוע נפילות או זריקות חפצים מעבר לרשת. הרחקת הרשת מהמבנה מאפשרת עבודה על חזיתות המבנה באמצעות פיגום תלוי, מעליות וכדומה.
• רשת בטיחות אופקית – רשת בטיחות המותקנת על קונסטרוקציית עמודי מתכת או קורות קונזוליים, במטרה לבלום נפילת חפצים מגובה. שיטה זו ישימה במקומות בהם לא ניתן להתקין רשת בטיחות אנכית למניעת נפילות או בהתאם לדרישת הלקוח ממונה הבטיחות ומנהל הפרוייקט.

בנוסף לרשת בטיחות, קיימות מבחר רשתות צפופות יותר, המיועדת ללכידת חפצים וחומרים קטנים כמו מיץ בטון, חצץ, מסמרים ועוד.

בלימה חכמה ואפקטיבית לסביבת בנייה מוגנת
כאשר מסתמכים על משטח קשיח לבלימת נפילות באתר בנייה, ההגנה שמתקבלת אינה מקסימלית. זאת, משום שכאשר חפץ נופל – נוצרת אנרגיה קינטית הגורמת לחפץ לחדור את הלוח, ליצור בו חור ולהמשיך ליפול, או לניפוץ החפץ ונפילת הרסיסים (במקרה של חפצים כבדים ושבירים, כגון בלוק בטון). רשת ביטחון, לעומת זאת, סופגת את האנרגיה הקינטית הזו, שוקעת ובולמת את נפילת החפץ או חלקיו מבלי לנתר אל מחוץ לגבולות הרשת. 

אנו רואים חשיבות גדולה במתן שירות אישי, אמין ויעיל, ומעמידים לרשות כל לקוח את הידע והניסיון שרכשנו במהלך השנים. אנו מבטיחים לך עבודה איכותית, ברמה גבוהה ובסטנדרטים מחמירים, תוך עמידה בלוח הזמנים הנדרש.

תרצו לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות? צרו איתנו קשר!

הצהרת נגישות

האתר משמש למסחר ומכירת  פתרונות להגנה מפני נפילות מגובה אנחנו, חברת עזריאל ע.י סחר ושיווק בעמ, בשאיפה כי כל אדם זכאי לגלוש באתר ולהפיק ממנו

קרא עוד »

תנאי השימוש

תנאי השימוש מבוא 1.1.      ברוכים הבאים לאתר האינטרנט המנוהל על ידי חברת מדיה דום אשר כתובתו SAFETYNET1.COM(להלן בהתאמה: ״האתר״ ו –  ״החברה״). 1.2.      מהות האתר

קרא עוד »

רשתות צל מרחפות

בשנים האחרונות הולך ותופס תאוצה השימוש ברשתות הצללה בבתי ספר, גני ילדים, מגרשי ספורט, מוסדות חינוך ופארקים ציבוריים, וזאת בשל המודעות הגדולה והולכת לנזקי השמש

קרא עוד »

ממברנה

הממברנות משמשות כיום למצבים בהם נדרש להצליל שטחים גדולים, גבוהים ובעלי מצב משתנה (שטחים אסימטריים) וכל זאת ביחידה אחת. במצב זה ניתן להתאים את ההצללה

קרא עוד »